Reklamaatiot

Jos kaikki ei sovi sovitusti sertifoiduissa verkkokaupoissa, niin voit lähettää meille reklamaation. Olemme kehittäneet sähköisen reklamaationkäsittelyjärjestelmän, jonka avulla pystymme hoitamaan reklamaatiot tehokkaasti ja pitämään kuluttajan ajan tasalla.

Miten prosessi toimii?

Ensin tarkastamme reklamaation tiedot ja vakavuuden. Riippuen asian kiireellisyydestä ja vakavuudesta välitämme selvityspyynnön, joko verkkokaupan asiakaspalvelulle, tai suoraan verkkokauppavastaavalle.

Yleensä reklamaatiot selviävät heti, kun otamme yhteyttä verkkokauppaan. Jos saamme samasta verkkokaupasta useita reklamaatioita, otamme sen ensin seurantaan ja pyydämme selvitystä ongelmakohtien hoidosta. Jos verkkokaupan taso putoaa liian alas toimiakseen vaadittavalla tasolla, sertifikaatin käyttöoikeus poistetaan. Yleisesti verkkokaupat haluavat käsitellä lähettämämme reklamaatiot heti, koska pidämme myös rekisteriä reklamaatioiden käsittelyyn kuluvista ajoista. Kauppakohtaiset reklamaatiotilastot löytyvät kunkin kaupan omalta sivulta kohdasta "Reklamaatioraportti".

Reklamaation voit lähettää valitsemalla ensin kaupan ja klikkaamalla "Reklamoi" -linkkiä. Näytä kaupat

Ota Yhteyttä

Voit lähettää meille viestin alla olevalla lomakkeella.


  • Suomen Varmakauppa Oy
  • Y-tunnus 2257277-1
  • contact@suomenvarmakauppa.fi
  • Härmälänkatu 62, 33900, Tampere
  • 010 3200 981
  • Suomen Vahvimmat

    Suomen Asiakastieto Oy on myöntänyt Oy Suomen Varmakauppa Ltd:lle on Suomen Vahvimmat 2017 -sertifikaatin.

    Vaatimukset sertifikaatin saamisille ovat yrityksen erinomaiset taloudelliset tunnusluvut, yrityksen positiiviset taustatiedot ja maksukäyttäytyminen.

  • Suomen Vahvimmat